lördag 12 februari 2011

En rik far

Det finns nog ingen människa som är rikare än jag. En helt fantastisk hustru och världens bästa barn. Barn är en gåva från Gud står det i mitt grunddokument. Att han gav mig de bästa i världen kan inte värderas med pengar. Ingvar Kamprad, Bill Gates, osv. och alla deras pengar skulle aldrig kunna köpa det jag fått som gåva.
I dag kom en av dessa 6, Ch, hem för att genomföra ett projekt som han och jag hade, nämligen att bjuda mamma på en 3 rätters födelsedagsmiddag. Jag kom med idén, köpte råvarorna och skötte disken. Ch stod för skapandet av de 3 rätterna. En bra arbetsfördelning med tanke på kunskaperna. Gissa om mamma tyckte det var gott. Bilden föreställer förrätten.
Jo, jag känner mig som sagt väldigt rik. Tänk att ha sådana barn! Jag älskar dom alla oerhört mycket och hjärtat sväller i bröstet av stolthet när jag tänker på dem. Rikedomarna har också fortsatt att komma, 9 barnbarn och det tionde på väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar