måndag 7 februari 2011

Ett nytt försök


För en ganska lång tid sedan började jag att skriva på en blogg. Då hade jag en egen domän och den var placerad på ett webbhotell. Nu när pensionen närmar sig, 2 år och 8 mån. kvar, har jag förstått att det gäller att minimera alla utgifter, om man ska kunna leva på det man får då (fick röda kuvertet häromdagen, ingen glad läsning). Därför har jag valt att redan nu skrota domän och webbhotell för att lita mig till ett gratisalternativ, blogspot.com. Vi får väl se hur det kommer att gå. I början kommer det att bli ganska mycket exprimenterande med mallar och layouter, som ni vet är jag ju väldigt ombytlig av mig. Jag gör det här mest för mig själv, men också istället för att skriva dagbok, vilket jag har misslyckats med trots många försök. De mest personliga sakerna kan man ju förståss inte skriva om på ett sån´t här forum, men lite av tankar och funderingar kommer det nog att bli.
Rubrikbilden har Robert skapat och rubriktexten har Emanuel designat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar